Error
  • JUser::_load: Unable to load user with id: 62
A+ R A-

Τεχνικές επιτυχίας για να χάσετε τα κιλά των εορτών

Rate this item
(1 Vote)

-Πετάμε όλα τα παχυντικά και ανθυγιεινά τρόφιμα από το ψυγείο και από τα ντουλάπια μας. Αν σε μια κρίση λαιμαργίας βρεθούν

μπροστά μας τότε δύσκολα θα αντισταθούμε. Αντίθετα φροντίζουμε να έχουμε άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ανάλατους ξηρούς καρπούς. Επίσης εφοδιάζουμε το ψυγείο μας με άπαχο ή ελαφρύ σε λιπαρά γιαούρτι και γάλα, ενώ αντικαθιστούμε τα κίτρινα τυριά με μυζήθρα.

-Ξεχνάμε την πείνα μας. Κάθε φορά που μας πιάνει ακατάσχετη επιθυμία να πεταχτούμε μέχρι το ζαχαροπλαστείο και να 'τσακίσουμε' μια σοκολατίνα ή να παραγγείλουμε μια πίτσα, παίρνουμε τηλέφωνο το φίλο ή τη φίλη μας για κουβεντούλα, τακτοποιούμε τα συρτάρια της ντουλάπας μας, γράφουμε ένα γράμμα, απολαμβάνουμε ένα μπάνιο, διαβάζουμε ένα βιβλίο ή οτιδήποτε άλλο μας απασχολεί ευχάριστα. Μετά από λίγο θα είμαστε τόσο ικανοποιημένοι που σεβαστήκαμε το πρόγραμμα μας που θα έχουμε ξεχάσει τους γευστικούς πειρασμούς.

 

-Η άσκηση σημαντικός αρωγός στην προσπάθεια μας. Το κλειδί στη απώλεια βάρους βρίσκεται στην επίτευξη αρνητικού ισοζυγίου ενέργειας. Πιο απλά εφόσον η πρόσληψη τροφής μας δίνει ενέργεια και η άσκηση καταναλώνει ενέργεια είναι φανερό ότι αν καταναλώνουμε περισσότερη ενέργεια από αυτήν που προσλαμβάνουμε, ο οργανισμός θα αναγκαστεί να 'κάψει' θερμίδες από την αποθήκη του που δεν είναι άλλη από το λιπώδη ιστό. Πάρτε το φίλο ή τη φίλη σας και γραφτείτε σε κάποιο πρόγραμμα γυμναστηρίου, ή εναλλακτικά βάλτε μουσική και ασκηθείτε στο σπίτι. Μια καλή και φτηνή λύση είναι το τρέξιμο σε κάποιο γειτονικό πάρκο ή άλσος.

-Η αλήθεια γυμνή. Κάθε φορά που είμαστε έτοιμοι να παρατήσουμε την προσπάθεια στεκόμαστε γυμνοί απέναντι στον καθρέφτη μας και στον εαυτό μας. Η θέα των παραπανίσιων κιλών θα μας αποτρέψει και θα μας πεισμώσει. Υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι την επόμενη φορά που θα κοιταχτείτε στον καθρέφτη το 'σωσιβιάκι' θα έχει λίγο ξεφουσκώσει και τα ψωμάκια θα είναι λιγότερο εμφανή.

-Ανταμείβουμε τους κόπους μας. Στο τέλος κάθε εβδομάδας και εφόσον επιτύχαμε το στόχο μας προσφέρουμε στον εαυτό μας μια ανταμοιβή για την προσπάθεια και την επιτυχία μας. Η ανταμοιβή αυτή μπορεί να είναι μια βραδινή έξοδος, ένα όμορφο ρούχο ή αξεσουάρ, ένα χαλαρωτικό μπάνιο με αρωματικά έλαια, ένα μουσικό σιντί.

-Υγεία πάνω από όλα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ή απώλεια των περιττών κιλών και η υιοθέτηση ενός ισορροπημένου και υγιεινού τρόπου διατροφής έχει ως τελικό αποδέκτη την υγεία μας και την διαφύλαξη μας από επικίνδυνές καταστάσεις, όπως την υπεχοληστερολαιμία και τα καρδιαγγειακά νοσήματα, το διαβήτη, τον καρκίνο του εντέρου κ.α.

 

Last modified on Wednesday, 11 January 2012 22:48
Γιώργος Κοτσιώνης

Study at ATEI Thessaloniki, Department of Nutrition and Dietetics

 

Website: https://www.facebook.com/gkotsionis

U Comment Here

ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ...

  • Latest
  • Hits
  • Editors

 

FACEBOOK Δημοφιλη

Login

Due to a recent problem all passwords were reset. Please go here to set a new password. No action needed if you already got a new password.

Register

*
*
*
*
*

* Field is required