Error
  • JUser::_load: Unable to load user with id: 62
A+ R A-

8 τροφές που βελτιώνουν την εμφάνισή σου

Rate this item
(1 Vote)

Ενίσχυσε τον οργανισμό αλλά και την εμφάνισή σου απλά και οικονομικά. Ποιες είναι οι τροφές - κλειδί για να φαίνεσαι νεότερος;

Δεν χρειάζεται να επιδοθείς σε κρέμες και beaute για να φροντίσεις την επιδερμίδα και τους μαύρους κύκλους που έχεις αποκτήσει από τα ξενύχτια της δουλειάς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βελτιώσεις τη διατροφή σου και να προσέξεις λίγο παραπάνω τις τροφές που καταναλώνεις. Πρόσθεσε κάποια βασικά συστατικά στο καθημερινό σου μενού και τόνωσε τον οργανισμό σου και την εμφάνισή σου απλά, γρήγορα και οικονομικά.

 

 

Σπανάκι

Μπορεί το σπανάκι να μην σου χαρίσει τα μπράτσα του Ποπάϋ με τη μια αλλά σίγουρα θα βελτιώσει κατά πολύ την εικόνα σου χάρη στις βιταμίνες που περιέχει για τον οργανισμό σου. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως είναι η βιταμίνη A, B, C αλλά και σε ασβέστιο, σίδηρο, φυλλικό οξύ και σε φυτικές ίνες. Τονώνει τόσο τον οργανισμό σου, όσο και την επιδερμίδα σου, αλλά και την όψη των ματιών σου ειδικά άμα καταπιάνεσαι πολλές ώρες με τον υπολογιστή λόγω δουλειάς. Το σπανάκι μπορείς να το απολαύσεις τόσο στις σαλάτες, όσο και σε πίτες αλλά και σε κυρίως γεύματα όπως είναι το σπανακόρυζο, ενώ μπορείς να το συνοδεύσεις και με μεγάλη ποικιλία κρεάτων.

 

Αυγό

Είναι οι πιο εύκολες και πιο γρήγορες πηγές ενέργειας, ειδικά για την πρωινή τόνωση αλλά και τη βραδινή λιγούρα. Τα αυγά έχουν υψηλά ποσοστά πρωτεϊνών, βιταμινών, ιχνοστοιχείων και σιδήρου.Βοηθούν στην αντιμετώπιση της τριχοφυΐας, ενώ έχουν και τονωτικές επιδράσεις και για τα μάτια.

 

Μπανάνα

Η μπανάνα έχει άμεση επίδραση στην επιδερμίδα σου, μιας και τονώνει και ενισχύει την όψη της. η μπανάνα είναι εξαιρετική πηγή πολλών βιταμινών και άλλων θρεπτικών συστατικών, ενώ η γλυκιά της γεύση και ο κορεσμός που προκαλεί λόγω των φυτικών ινών την καθιστούν ένα ποιοτικό σνακ σε σχέση με οποιοδήποτε επεξεργασμένο τρόφιμο ή γλύκισμα. Η μπανάνα είναι πολύ καλή πηγή Βιταμίνης C, καλίου και φυτικών ινών. Η βιταμίνη C που περιέχεται στη μπανάνα, ενισχύει την αντιοξειδωτική άμυνα του ανθρώπινου οργανισμού και προστατεύει από ασθένειες.

 

Κόκκινο λάχανο

Το κόκκινο λάχανο, όπως και το άσπρο, είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C, μαγγανίου, φυλλικού οξέος, βιταμινών του συμπλέγματος B, καλίου και αντιοξειδωτικών ουσιών, όπως οι ινδόλες και οι σουλφοραφάνες. Αλλά το κόκκινο λάχανο έχει περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες (π.χ. ανθοκυανίνες), ενώ η περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C είναι 6-8 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του άσπρου. Το κόκκινο λάχανο βοηθάει στον καθαρισμό του οργανισμού σου από τοξίνες και έχει πολύ καλή επίδραση στο δέρμα σου. Απόλαυσέ το σε μια δροσερή σαλάτα, αλλά και στο σάντουιτς που θα ετοιμάσεις για τη δουλειά.

 

Παντζάρι

Το παντζάρι είναι πολύ καλός σύμμαχος για μια υγιή εμφάνιση. Το παντζάρι ή κοκκινογούλι όμως λέγεται συμβάλλει στη μείωση των λιπιδίων του αίματος, ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι έχει αντικαρκινικές ιδιότητες λόγω των αντιοξειδωτικών του συστατικών. Το παντζάρι είναι πλούσιο σε κάλιο, ένα ανόργανο συστατικό απαραίτητο για τη σύσπαση των λείων μυϊκών ινών της καρδιάς. Προτίμησε να το καταναλώνεις ολόκληρο (και μάλιστα όχι ψιλοκομμένο), μαγειρεμένο σε χαμηλή θερμοκρασία και όχι για πολλή ώρα, ανάλογα και με το μέγεθός του, προκειμένου να μην αλλοιωθούν τα θρεπτικά συστατικά του.

 

Λάδι από κουκούτσια σταφυλιού

Το λάδι από κουκούτσια σταφυλιού μπορεί να χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό στην κοσμετολογία αλλά δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς τις ευεργετικές του δράσεις. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε γεγονός που βοηθάει στην μείωση των ρυτίδων. Χρησιμοποίησε το στη σαλάτα σου και θα δεις μεγάλη διαφορά στην εμφάνισή σου.

 

Γαλοπούλα

Εσύ μπορεί να μην δίνεις σημασία στην εμφάνισή σου, όπως είναι για παράδειγμα τα νύχια σου, τα δόντια ή τα μαλλιά σου, αλλά να είσαι σίγουρος πως αυτά δεν ξεφεύγουν από τον αδίστακτο έλεγχο μιας γυναίκας. Μη τρομάζεις! Είναι piece of cake, αρκεί να μας ακολουθήσεις. Πρώτον, πρέπει να πίνεις πολύ νερό και κατά δεύτερο να λαμβάνεις τις κατάλληλες ποσότητες πρωτεΐνης. Φυσικά, δεν χρειάζεται να καταναλώνεις τόνους κρέατος για να το επιτυχείς. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά σε συνδυασμό με κρέας μπορεί να σου αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εμείς προτείνουμε σαν κρέας να προτιμήσεις τη γαλοπούλα και ειδικά σαν σούπα. Ειδικά για τον χειμώνα θα σε κάνει να την λατρέψεις!

 

Γκουάβα

Μια τελευταία πρόταση για τη λίστα που σου ετοιμάσαμε σήμερα για την εμφάνισή σου είναι τα εξωτικά φρούτα γκουάβα. Θεωρούνται υπερφρούτα γιατί είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C, Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες. Χαρακτηριστικό είναι ότι μία μόνο γκουάβα περιέχει 4 φορές τις ίδιες βιταμίνες C με ένα πορτοκάλι, ενώ είναι επίσης πλούσιο σεκάλιο και μαγνήσιο.

 

 

Last modified on Sunday, 29 July 2012 22:15

U Comment Here

ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ...

  • Latest
  • Hits
  • Editors

 

FACEBOOK Δημοφιλη

Login

Due to a recent problem all passwords were reset. Please go here to set a new password. No action needed if you already got a new password.

Register

*
*
*
*
*

* Field is required