A+ R A-

5 καλές τροφές για την ενίσχυση του εγκεφάλου

Rate this item
(0 votes)

5 καλές τροφές για την ενίσχυση του εγκεφάλου. Βρετανικές έρευνες ανέδειξαν τις δέκα καλύτερες τροφές για και να παραμένει νέα η φαιά ουσία του εγκεφάλου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Για να τις δούμε:

Κολοκυθόσποροι για ψευδάργυρο

Μόλις μια χούφτα κολοκυθόσπορων την ημέρα είναι ο, τι χρειάζεται κανείς για να λάβει την συνιστώμενη ημερησία ποσότητα ψευδάργυρου, ιχνοστοιχείου ζωτικού για την ενίσχυση της μνήμης και των διεργασιών της σκέψης.

Μπρόκολο για βιταμίνη Κ

Το μπρόκολο εκτός από πολύ υγιεινό αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης Κ, που είναι γνωστό ότι ενισχύει τις γνωστικές λειτουργίες και βελτιώνει τις διανοητικές ικανότητες.

Ξηροί καρποί για βιταμίνη Ε

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική Εφημερίδα Επιδημιολογίας υποστηρίζει ότι η πρόσληψη μιας καλής ποσότητας βιταμίνης Ε μπορεί να βοηθάει στη διατήρηση της μνήμης. Βιταμίνη Ε έχουν όχι μόνο οι ξηροί καρποί, αλλά και τα πράσινα λαχανικά, οι σπόροι, τα αυγά και τα αναποφλοίωτα όσπρια.

Τροφές ολικής αλέσεως
Βεβαιωθείτε ότι συμπεριλαμβάνετε ότι συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας τροφές ολικής αλέσεως, όπως δημητριακά ή ζυμαρικά, καθώς το φολικό οξύ, η βιταμίνη Β12 και η βιταμίνη Β6 που περιέχουν έχει βρεθεί ότι ενισχύουν την βραχυπρόθεσμη μνήμη.

Λιπαρά ψάρια για Ωμέγα-3

Τα απαραίτητα λιπαρά ωμέγα-3 που βρίσκονται στα ψάρια και το ψαρόλαδο, του ξηρούς καρπούς και τους λιναρόσπορους είναι απολύτως απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Τα ψάρια επίσης περιέχουν ιώδιο, ιχνοστοιχείο που βελτιώνει την πνευματική καθαρότητα.

 

Last modified on Tuesday, 07 February 2012 13:24

U Comment Here

ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ...

  • Latest
  • Hits
  • Editors

 

FACEBOOK Δημοφιλη

Login

Due to a recent problem all passwords were reset. Please go here to set a new password. No action needed if you already got a new password.

Register

*
*
*
*
*

* Field is required